• JOYEUX NOËL A TOUS

    JOYEUX NOËL 2023.   AMUSEZ-VOUS.   GROS BISOUS♥.


  • Commentaires

    8
    Lundi 8 Janvier à 09:36

    Hej Dany!

    Tack för besök och kommentar!

    En ny vecka har börjat och helgen är över.

    Jag har haft en trevlig helg. Träffade min dotter i fredags kväll och sen har Christer varit här.

    Kylan fortsätter men vi har haft sol och idag är det minus 14 grader.

    Jag önskar dig en trevlig måndag och ny vecka.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

      • Lundi 8 Janvier à 11:53

        Hej min söta Pretulia.

         Bara att läsa dina -14° grader gör mig kall! LOL!

         Ha en bra vecka också, täck upp väl om du går ut.

         Jag stannar hemma, jag har ländryggen, jag gick till osteopaten som rensade upp det åt mig men jag lider fortfarande.

         Många vänliga kyssar. 

        Dany.

    7
    Jeudi 4 Janvier à 20:30
    6
    Mardi 2 Janvier à 10:19

    Hej Dany!

    Tack för besök och för en vacker nyårsgåva !

    Önskar dig ett gott nytt år och en god fortsättning på 2024 !

    På nyårsafton var jag hos Marina och Peter. Vi hade gjort en varm smörgåstårta med sallad och öl till det. Senare njöt vi av en Cheese Cake med drottningssylt. Vi tittade på TV och vid tolvslaget var alla ute och fyrade av raketer men vi hade inte köpt några. Jag tycker inte om raketer, tycker synd om alla djur som blir rädda.

    Vädret har varit grått med regnskurar. I natt har det snöat lite och det är noll gradigt. 

    Önskar dig en trevlig tisdag!

    Vänskaps kyssar, Pretulia

    5
    Lundi 1er Janvier à 07:38

    Bonjour mon ami e 

    Ça est nous voilà en 2024 

    Alors c est avec toute mon amitié que je souhaite une excellente année 2024 

     Tout le bonheur possible et également une bonne santé 

    Gros bisous Rubi 

     

    4
    Lundi 1er Janvier à 07:38

    Vraiment splendide j’adore 

    3
    Vendredi 29 Décembre 2023 à 10:41

    Hej Dany!

    Mycket vacker skapelse!!

    Det blev lite tomt och tyst när min son åkte hem igår. Men hans resa hem gick bra. Under tiden han var här så insjuknade hans "flickvän" och hennes två vuxna barn i Covid.

    Ikväll ska jag till Marina och imorgon ska hon och jag åka till Mio, det är en butik som säljer möbler. Marina ska beställa en soffa. 

    På Nyårsafton ska jag vara hos Marina och fira in det nya året. 

    Himlen är grå med regnskurar, kraftig blåst och 6 plusgrader.

    Önskar dig och din familj en trevlig helg och ett Gott Nytt År  2024.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

    2
    Jeudi 28 Décembre 2023 à 00:58

    De toute beauté 

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :