• Ma Création Calendrier de l'avent chez LOU

    Merci Lou de cette idée géniale♥ une créa chaque jour jusqu'à NOËL.

    Bisousss.

     

     


  • Commentaires

    10
    Mercredi 24 Janvier à 09:36

    Hej min vän!

    Tack för besök och kommentar!

    Vi har ett tråkigt väder här med kraftig blåst, regnskurar och +8 grader. Jag längtar bort till sol och värme men det får stanna som en dröm.

    Mitt öga är bättre, jag ser mycket bättre på avstånd men jag är lite förkyld. 

    Igår firade Christer sina tvillingsöner på Gran Canaria. De fyllde 50 år. Nu på fredag reser de hem igen.

    Jag önskar dig en trevlig onsdag.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

    9
    Lundi 22 Janvier à 09:01

    Hejsan!

    Tack för besök och kommentar under min paus!

    Idag får det bli kopiera / klistra in på grund av mitt opererade öga. Jag ber om ursäkt för detta.

    Operationen gick bra, hoppas jag.  Jag har inte varit på något återbesök ännu. Själva operationen tog 18 minuter. Det var först igår (söndag) som mina obehag var borta. Det har skavt, gjort ont och ögat har varit rött och ömt. De första 4 timmarna efter operationen var jobbigast. 

    Jag får droppar i ögat endast på kvällen och de ska jag ha i sammanlagt 3 veckor.

    I fredags reste Christer till Gran Canaria över en vecka. Där har de 25 grader varmt. Några har det bra!

    Idag har vi +4 grader, storm och regn så jag kommer att stanna inomhus.

    Jag önskar dig en trevlig måndag och ny vecka.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

     

      • Mardi 23 Janvier à 11:17

        Hej Pretulia,

         Du kommer att se det goda kännas inom några dagar för din syn, det är magiskt, det har gått nästan 20 år för mig och min avståndsseende är fortfarande lika bra och mina implantat har inte rört sig.

         Lycka till kära vän.

         Vädret här är mycket varmare, vi har 12° och lite solsken. 

        Jag önskar dig en bra vecka, ta hand om dig.

         Stora vänskapskyssar. 

        Dany.

    8
    Samedi 13 Janvier à 15:41

    Beaucoup d'ouvrage dans ce calendrier Bravo!!!

      • Samedi 13 Janvier à 18:34

        Merci de ton passage.

        BIZZZ♥

        Dany

    7
    Jeudi 11 Janvier à 09:33

    Godmorgon Dany!

    Vaknade tidigt idag, så det var bara att ställa sig under duschen och nu sitter jag vid datorn med en kopp kaffe.

    Idag har vi -2 grader och det ser ut att bli en solig fin vinterdag.

    Jag önskar dig en trevlig torsdag.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

    6
    Mercredi 10 Janvier à 15:26
    5
    Mercredi 10 Janvier à 15:25

    Bonjour mon Ami e

     

    C’ est Avec Plaisir que je Passe Dans Ton Bel Univers

     

    Pour te Souhaiter Une Excellente Journée 

     

    Un Immense Merci pour ta Visite et Fidélité

     

    Prends Soin de Toi Gros Bisous 

     

    Avec Toute mon Amitié RubiDiams

     

    4
    Mercredi 10 Janvier à 15:25

    De toute beauté 

    3
    Mercredi 10 Janvier à 12:07

    Hej Dany!

    Magnifika skapelser!!

    Jag hoppas att dina problem med datorn löser sig.

    Idag är det "bara"  -3 grader med grå himmel.

    Igår var det många barn från skolan här som åkte skridskor på sjön.

    De såg ut att ha roligt. Jag åkte mycket skridskor när jag var liten och även skidor.

    Jag önskar dig en trevlig onsdag.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :