• RECOMPENSE CHEZ MARYSE

     

    MERCI A TOI MARYSE.


  • Commentaires

    27
    Dimanche 21 Avril à 20:23

    Bonjour mon amie c’est avec plaisir que je viens te souhaiter une excellente journée Également te remercier pour ta Visite et gentillesse gros bisous rubi 

    26
    Mardi 16 Avril à 23:29
    Bonsoir mon amie c est avec plaisir que je passe dans ton bel Univers Pour te souhaiter une excellente soirée  Un grand merci pour ta visite et fidélité  avec toute mon amitié RubiDiams
    25
    Mardi 16 Avril à 12:14

    Hej min söta Dany

    Tack för besök och kommentar.

    Idag har jag varit på Synoptik och hämtat mina glasögon. Jag fick ju prova in nya efter min starr operation.

    Igår hade vi sol några timmar så jag tog fram mina trädgårdsmöbler och satte dem på plats. Idag hade jag tänkt göra dem rena och sopa stenplattorna men det är molnigt och risk för regnskurar och bara +8 grader, så det får vänta.

    Jag önskar dig en trevlig tisdag.

    Stora kyssar, Pretulia

      • Jeudi 18 Avril à 18:32

        Hej Pretulia,

         Det måste vara bekvämare för dig nu med dina nya glasögon.

         Hemma har vädret svalnat, jag har knappt 17° i huset, inget går bra med dessa väderomslag, på morgonen är det 5° BRRR!

         Jag vill berätta att jag kommer att vara frånvarande till början av MAJ, oroa dig inte för att inte se några kommentarer, jag ska på en medelhavskryssning med mina barnbarn. 

        Ha det bra medan jag är borta. Jag skickar dig en mycket vänlig kyss.

         Danny♥

    24
    Jeudi 11 Avril à 10:04

    Hej Dany

    Tack för besök och kommentar!

    Idag blir det lätta regnskurar och kraftig blåst och det är + 9 grader. Tråkigt och ett deprimerande väder. Så det blir att hålla sig inomhus och hitta på något att göra. 

    Jag önskar dig en trevlig torsdag.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

     

    23
    Vendredi 5 Avril à 16:33

      • Samedi 6 Avril à 14:44

        MERCI Johanne♥

        Agréable Weekend pour toi.

        Gros Bisous.

        Dany.

    22
    Mercredi 3 Avril à 10:44

    Hej Dany

    Tack för trevligt besök .

    Det märks att vi är inne i April månad och då börjar även aprilvädret. Igår kväll började det snöa och nu har vi ett vackert vinterlandskap med snö på marken. Om jag är glad ??? Nej absolut inte! Jag vill ha vår och lite värme.

    Annars mår jag ganska bra, jag är trött och känner att jag mår illa ibland sen 2 veckor tillbaka. Jag brukar gå och vila och sova någon timme på eftermiddagarna.

    Jag önskar dig en trevlig onsdag.

    Många kyssar, Pretulia

      • Samedi 6 Avril à 14:49

        Hej Prétulia. 

        Sorglig morgon för mig, det var begravningen av en av mina syskonbarn, 59 år gammal med generaliserad cancer.

         Ha en trevlig helg, ha det bra.

         Stora kyssar av vänskap. 

        Dany.

    21
    Samedi 30 Mars à 12:28

    Hej min vän!

    Tack för trevligt besök . 

    I torsdags eftermiddag "försvann" Eklablog för mej och jag hade ingen åtkomst alls.

    Jag försökte flera gånger igår men det gick inte. Men idag fungerade det igen. Gissa om jag blev glad!? Jag hade nästa gett upp hoppet.

    Igår kväll var jag hos Marina, Peter och Daniella var också där. Marina mår bra igen men har en besvärlig hosta. Jag kommer att bli själv nästan hela Påskhelgen och Christer är upptagen med sin familj och att packa.

    Det är övervägande molnigt och + 10 grader. Denna helg är det camping premiär för många och alla camping platser brukar vara fullbokade. Även de som äger sommarstugor åker ut till sin stugor och gör fint inför våren och sommaren.

    Jag önskar dig en fortsatt trevlig Påsk helg.

    Många kyssar, Pretulia

    20
    Vendredi 29 Mars à 15:10

    Un beau bonjour!!!! et de gros bizouxx

    19
    Jeudi 28 Mars à 15:48

    Bonjour mon amie

    c est avec plaisir que je passe dans ton bel Univers

    Pour te souhaiter une

    excellente journée 

    Un grand merci pour ta visite et fidélité 

    avec toute mon amitié RubiDiams 

     
      • Jeudi 28 Mars à 20:42

        MERCI ♥ GROS BISOUS .

        Domino.

    18
    Mercredi 27 Mars à 09:15

    Godmorgon Dany

    Tack för trevligt besök .

    Solen skiner och det är + 7 grader. Jag hoppas det blir vackert väder över Påskhelgen.

     Idag är det den "stora dagen" då jag ska till Synoptik och prova in glasögon efter min grå starr operation. Det ska bli spännande men jag är även lite orolig för att jag har lite problem med ögonen. 

    Jag önskar dig en trevlig onsdag.

    Stora pussar, Pretulia

    17
    Lundi 18 Mars à 17:23

    Hej Dany

    Tack för trevligt besök .

    Nu är jag hemma igen, men i natt var jag på akuten. Fick en blödning från underlivet igår. Fick besked att jag nu har en öppning från tarmen in till underlivet. Jag tar nu antibiotika och står på en väntelista för en operation.

    I fredags när jag träffade min läkare fick jag lämna prover. Mina sköldkörtlar på halsen är för stora.

    Solen skiner men det är bara + 5 grader.

    Önskar dig en trevlig måndag, eftermiddag och kväll.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

      • Lundi 25 Mars à 20:04

        Hej Pretulia,

         Förlåt för att jag inte är särskilt närvarande just nu.

         Jag är väldigt upptagen just nu med en vän och mina barn. 

        Hur mår du?Opererade du dig?Jag tittade snabbt på din sida och såg att du hade tagit på dig vackra saker som alltid så jag vet att du är där och att du inte blir sämre.

         Jag önskar dig

        en fin vecka, ta hand om dig. Jag skickar dig

        alla mina positiva tankar som flödar mot dig. Många vänliga kyssar.

         Dany.

    16
    Mercredi 13 Mars à 11:37
    15
    Mercredi 13 Mars à 11:36

    Bonjour mon amie

    c est avec plaisir que je passe dans ton bel Univers

    Pour te souhaiter une

    excellente journée 

    Un grand merci pour ta visite et fidélité 

    avec toute mon amitié RubiDiams 

     
      • Mercredi 13 Mars à 20:45

        Merci, je fais de mon mieux, mais je n'ai pas beaucoup de temps a consacrer a mon blog, je ne peux pas rester longtemps assise.

        Bisous Amicaux.

        Domino.

    14
    Mercredi 13 Mars à 11:36

    Vraiment splendide j’adore 

    13
    Mardi 12 Mars à 08:37

    Godmorgon Dany

    Tack för besök och kommentar.

    Igår gjorde de en rektoskopi undersökning. Läkaren ska nu sätta upp mig på en operation. De ska ta bort den delen av tjocktarmen där tarmfickorna sitter. Efter operationen blir det stomi i cirka 3 - 6 månader  tills allt är läkt i tarmen. Jag tycker inte om det de ska göra men det finns inget annat alternativ.

    Idag finns det chans till lite sol och det är + 2 grader.

    Jag önskar dig en trevlig tisdag.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

      • Mercredi 13 Mars à 21:08

        Hej min vän Pretulia,

         vilka sorgliga nyheter du berättar för mig. Men oroa dig inte för mycket, det fungerar bra nu, vad finns det! Det är inte trevligt att leva under anpassningstiden! men du ska se att det kommer gå bra.

         Min man gjorde samma operation och allt gick bra, men han hade bara påsen i 6 veckor och sedan kopplade de ihop allt, och allt gick väldigt bra.

         Du kommer berätta för mig när de ska operera dig, jag skickar alla mina positiva vibbar till dig. 

        var modig jag kommer att vara dig nära i tankar. 

        A+ min vackra svenska vän.

         Jag skickar dig en mycket varm och vänlig kram. 

        Dany.

    12
    Mardi 5 Mars à 08:24

    Godmorgon Dany

    Tack för besök och kommentar.

    Suveräna skapelser!

    Naturen är inbäddad med frost, det är 0 gradigt och det blir nog soligt idag.

    Jag ska gå ner till centrum idag och besöka frissan. Behöver klippa mitt hår.

    Önskar dig en trevlig tisdag.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

    11
    Lundi 4 Mars à 18:41

      • Mardi 5 Mars à 17:02

        Merci a toi ma belle Johanne! belle semaine et du beau temps!

        BISOUS♥

        Dany.

    10
    Mercredi 28 Février à 20:39

    Magnifiques récompenses 

    bien mérités 

    Bizouxxxxxxxx

      • Jeudi 29 Février à 11:33

        Merci ma belle Johanne, c'est gentil!  j'aime beaucoup le blog de défi de Lou, je t'y vois de temps en temps.

        Bonne journée a toi.

        Bisousssss.

        Dany.

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :