• PENDULE POUR FIN D'ANNÉE

     


  • Commentaires

    10
    Vendredi 1er Décembre 2023 à 10:48

    Hej Dany!

    Jag vill önska dig en trevlig december månad och 1: a advent på söndag!

    Vaknade än en gång med kalla element. Jag hoppas de lagar det snart. Vi är 20 lägenheter här som är utan värme just nu.

    Kylan fortsätter och det är - 5 grader. 

    Ska inte träffa min dotter ikväll, vi ska ha vår träff på  söndag eftermiddag istället. Troligtvis så kommer Christer imorgon.

    Önskar dig en trevlig fredag och veckoslut.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

    9
    Jeudi 30 Novembre 2023 à 09:04

    Godmorgon Dany!

    Tack för besök och kommentar!

    Igår eftermiddag började det snöa och fortsatte en bit in på natten. Så idag har vi ett otroligt vackert väckert vinterlandskap med cirka 5 cm snö och 4 minus grader.

    Jag önskar dig en trevlig torsdag och ett bra på november månad.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

    8
    Mardi 28 Novembre 2023 à 13:49

    Hej Dany!

    Tack för trevligt besök !!

    Kylan biter sig fast och nu är det - 10 grader och det ser ut att bli en fin klar dag med sol. Men inomhus är det varmt och skönt. 

    Jag önskar dig  en trevlig tisdag.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

     

    7
    Jeudi 23 Novembre 2023 à 08:44

    Godmorgon Dany!

    Idag är det Tacksägelsedagen men det är inget som de flesta firar här i Sverige. Min svärmor brukade bjuda oss på kalkonmiddag på Juldagen och det var alltid så gott. 

    Inte klokt vilket hopplöst väder vi har! Det har blåst storm hela natten och även nu på morgonen och det är 10 plusgrader. Jag tänker inte sticka ut huvudet idag, det är då säkert.

    Jag önskar dig en trevlig torsdag.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

    6
    Lundi 20 Novembre 2023 à 10:34

    Hej Dany!

    Tack för besök och kommentar!

    Vacker klocka!!

     I lördags förmiddag var jag och shoppade på Gegås i Ullared med Marina och Peter. Vi var där 06.20 och hade handlat klart 8.30. Då åkte vi  hem. När vi åkte hem var det tjock vit vacker frost överallt och solen sken från en blå himmel. Det var så otroligt vackert !

    Jag köpte underkläder, jumprar med lång ärm, jeans och det blev ljus, pocketböcker, gardiner till vardagsrummet och en duk med mera. När jag kom hem var jag så trött och sov bort hela lördags eftermiddagen. 

    Hade varit uppe sen 03.20. Igår tog jag det lugnt och bara njöt av dagen.

    Nu är det gråa vädret tillbaka och igår regnade det.

    Jag önskar dig en trevlig måndag och ny vecka.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

      • Lundi 20 Novembre 2023 à 18:01

        Hej Prétulia 

        TACK för detta vänliga meddelande.

         Så många köp gjorda på så kort tid, det skulle ha tagit mig hela dagen! Men du måste unna dig själv då och då, det är bra för din moral. 

        Ha en bra kväll min vän.♥

         Mycket kärlek. 

        Dany.

    5
    Vendredi 17 Novembre 2023 à 20:29

    Hoooo! 
    c’est beau

    bonne journée a toi gros bizouxxxx

      • Dimanche 19 Novembre 2023 à 15:17

        Merci de ton passage ma Belle Amie, c'est gentil♥

        j'espère que tu vas bien, j'ai vu que tu préparais Noël sur ton blog, c'est très sympa!

        bonne fin de Dimanche, Gros Bisoussss. 

         

    4
    Vendredi 17 Novembre 2023 à 16:24
    3
    Vendredi 17 Novembre 2023 à 15:45

    Hoooo! 
    c’est beau

    bonne journée a toi gros bizouxxxx

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :