• RÉCOMPENSE CHEZ J.M

    MERCI J.M


  • Commentaires

    7
    Mercredi 27 Septembre 2023 à 11:58

    Hej Dany!

     

    Även denna morgon började med dimma. Annars hade vi en varm och härlig höst dag igår. Det blir säkert lika fint idag.

     

    Jag hoppas du mår bra? Jag har fått en förkylning och det är väl inget som jag vill ha just nu. Min dotter har feber med hosta och halsont och har inte varit på arbetet i två dagar.

     

    Jag önskar dig en trevlig onsdag min vän.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

    6
    Mardi 26 Septembre 2023 à 10:11

    God morgon Dany!

    Jag hoppas du mår bra? Själv så börjar jag bli förkyld.

    Dimma nu på morgonen men det klarnar säkert upp under förmiddagen.

    Jag önskar dig en trevlig tisdag.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

    5
    Vendredi 15 Septembre 2023 à 11:50

    Hej Dany!

     

    Fredag igen, en vecka går fort. Vet inte ännu vad som ska hända över helgen, inga planer ännu.

    Morgonen började med grå himmel men nu skiner solen. Underbar höstdag.

    Björk träden är de första på hösten som får gula löv och även några buskar som jag inte vet namnet på. Så nu börjar naturen ändra färg.

    Jag önskar dig en trevlig fredag och veckoslut.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

    4
    Mercredi 13 Septembre 2023 à 15:45

    Un coucou !!!

    tu participe au forum de Lou!!!

    si oui et bien chu bien contente !!!

      • Mercredi 13 Septembre 2023 à 20:36

        Coucou ma Johanne,

        oui je trouve que son forum est très beau et sympa, et ça me change un peu de faire des créations autrement, je suis contente qu'elle m'a accepté.

        Merci de ton passage sur mon petit blog! lol!

        Bizzz ma Belle, bonne soirée♥

    3
    Mardi 12 Septembre 2023 à 12:14

    Hej Dany!

    Mycket vacker !! 

     

    Grått och mulet idag och på morgonen har vi haft åska.

    Önskar dig en trevlig tisdag.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

     

      • Mercredi 13 Septembre 2023 à 20:43

        Tack söta Prétulia, det är trevligt.

         God kväll♥ Ta hand om dig.

         Vänliga kyssar. 

        Dany.

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :